Saturday, August 9, 2008

Go Flames Go!

Can't get enough of the Calgary Flames!

これでもか!というほどのカルガリーフレームズの写真を撮ってきてしまった!トロントにいると、メープルリーフチームのグッツばかりだから、カルガリーに来てかなり幸せなそうなレインだった!


"I LOVE the Flames!!"

「カルガリーフレームズだ〜い好き!!


"Mommy is a big fan of the Flames too! I brainwashed her...he he!"

「マミーも僕のせいで、カルガリーフレームズの大ファン!」


"Daddy! I know you like the Red Wings...but smile for a second!"
「ダディー!レッドウィングスのファンなのはわかるけど、カメラに向かって少しは笑ってよね!」


Miikka Kiprusoff


Dion Phaneuf


"What am I going to do! There are SO many things that I want to buy!"

「どうしよう... 欲しいものがたくさんありずぎるー!」

"Jarome Iginla came to this restaurant too!"

「僕の好きなジャローム イギンラもここのレストラン来たんだね!」

No comments: