Monday, August 11, 2008

Calgary Zoo

My parents came to Calgary yesterday. So good to see them again! They had lots of rest last night and today we decided to go to the zoo.

昨日、私の両親がカルガリーに到着した!今回はなんと、1年ぶりで会う事に!やっぱり自分の親と言うのはいいもんだ!とまたまた実感。

昨日はたっぷりホテルで休みをとり、今日は父親のリクエストで動物園に行く事に。というか、この旅行が決まった時から、何回父親に「カルガリーで動物園に行こうよ!」と言われた事やら... もうすぐ60才になるのに、私は父親がこんなに動物園好きだったとは知らなかった(笑)

Wearing the white pants to the zoo is just WRONG!!!

白いズボンを動物園にはいて来たのは間違えだったかも...

"Hurry up! We don't want the bird to attack us!"

「早く〜!この後ろの鳥に攻撃される!」

You guys are very good at Hide and Seek!

二人ともこんな所に隠れてたんだー!
Raine+Grandpa+Ram

レイン+じじ+ラム

"Daddy, did you just say this is bison? We ate these guys last night..."

「ダディ、これバイソン?って事は昨日の夜ご飯?」


"This bear seems angry... I think he needs some love!"

「この熊さん機嫌悪いのかな?いい子いい子してあげよう!」
Have you ever seen hippos swim?

今までカバが泳いでる姿って見た事ある?

NOSE-PICKING!

やっぱりゴリラは人間に似てるんだー!周りも気にせず、鼻ホジホジ、こういうおじさん日本にいるよね!


Just saw bats and lots of cool creatures in there!

コウモリなど夜行性動物をたくさん見て来た!

Is it just me or does this baby elephant look older than his Mom?

この赤ちゃん像が、お母さん像より年に見えるのは私だけ?

"I walked for 3 hours and my legs are killing me... Let's go home!"

「3時間も歩きまわって、足が痛いよ〜。もう行こっ!」

No comments: