Tuesday, December 23, 2008

Calgary vs Anaheim

Came to Calgary for the holidays this year (we wanted to see Perry and Jen before they leave for their big trip for a year)! When we got to Perry's place from the airport last night, Raine opened his first Christmas gift from Uncle Perry and Auntie Jen! Guess what he got...

7 TICKETS TO THE CALGARY FLAMES GAME!

What a perfect way to start our holidays! Many thanks to you, Perry and Jen!

毎年ダニエルの実家、リジャイナにクリスマスとお正月は帰るけども、今年はペリーとジェンが、お正月後に1年間の世界旅行に出発する事になったので、旅行の前に会える最後のチャンスだったので、カルガリーにみんなが集まる事になった。

トロントからの飛行機がかなり遅れ、ペリーの家についたのが夜中?だった。家についてすぐに、ペリーとジェンがレインに一つ目のクリスマスプレゼントを渡した。何が入っているか全くわからないままレインはプレゼントを開けた。そして中に入っていたのは、、、

7枚のホッケーのチケット!


ちょっと待って!カルガリーでホッケーの試合って事は、レインの大、大、大好きなカルガリーフレームズが生で見れるって事?しかも試合は明日?もう寝て、早く明日にしよう!

Go Flames Go!

"I'm having SO much fun!"

One exciting game! The Flames won 4-3!

No comments: