Saturday, February 28, 2009

Mini Stick Hockey



Some kids want to come to our house every weekend after our hockey game. Or I should say they just invite themselves over! Today Daniel, David and Marco came to play mini stick hockey in our living room. I overheard David telling Raine that we have the best house because we have a ball hockey rink(?). Do we really?

なぜか最近毎週末ホッケーの試合が終わると「レインの家に行くー!」と誘ってもないのにレインの友達が家に遊びにくる(笑)。最初は1回につき1人の友達だったのが、最近は2,3人と増えてきて、今日はなんと我が家の小さなマンションに4人も来た。そのうちの1人、Davidがレインに「レインの家は最高、今までで一番いい家!だってボールホッケーのリンクが家にあるんだもん!」と。えーーー!そうきたか!自分の家にそんなのあったとは私も知らなかった(笑)。ダニエルと私の事をリビングから追い出して、ホッケーを始めた事をすっかり忘れてしまったらしい...

No comments: