Thursday, June 12, 2008

Family Arts Night!





Raine's school had a Family Arts Night yesterday! Great event! I saw many talented kids there! Raine had a couple of pieces displayed and did an amazing job! The blue canvas piece was one of their raffle prizes. Of course I didn't win it.

昨日レインの学校で「Family Arts Night」があって行って来た!このイベントは今までやった事がない、今年初めてのもの!子供達の作品がたくさんディスプレイされて、学校がギャラリーのようになっていた。「子供はみんなアーティストだ!」と思いながら、レインの作品を探していくつか見つけた!

そのうちの一つが青いキャンバスに描いた作品、これがラッフルの賞品の一つ。5枚チケットを買って「当たりますよ〜に...」と箱に入れた。でもやっぱり当たらなかった(悲)。ちぇっ、今まで人生のなかで何かに当たった事一度もないぞー!!!

No comments: