Thursday, June 24, 2010

Reflections 2010

Raine's school had a BIG concert tonight.

At 7:30pm it began. Daniel and I looked at the program... HOLY COW!!!!! Believe it or not, there were over 40 performances! We had only one intermission at 9:30pm and the concert ended at 11:30pm!!! It was a 4 hour concert!!!

When I picked Raine up from his classroom after the concert he was so thirsty and starving! Poor Raine, I thought it would be 2 hours so I didn't pack a snack or anything.

The thing is that there is another concert tomorrow. Do you think Raine would know if we weren't there...?

レインの学校でコンサートがあった。12月の時は2時間くらいのコンサートだったのでその感覚で簡単に夕食を食べて準備し学校に戻った。

7時半に幕開け!素晴らしい音楽やダンスのパフォーマンスが次から次へと。ダニエルと私で「レインはいつだろうね〜」とプログラムを見ていたら、なんとプログラムが3ページにわたって書いてるではないか!これはいったいいつ終わるんだ...

ながーーーーい前半が終わり、インターミッションが9時半に1度。後半が始まりコンサートが終了したのがナント11時半!4時間のコンサートだった!

終わった後にレインを迎えにクラスに行ったら、「マミ〜、お腹すいた〜。ノドかわいた〜。(泣)」とかわいそうな息子。

家に戻ったのも夜中の12時すぎ。でもちょっとまった!明日2日目のコンサートがあるんだった。はぁ〜(涙)。明日私たち会場から消えてもレインにバレないかな...

No comments: