Saturday, June 26, 2010

IceDogs Bowling Event

Raine's hockey team had a bowling fundraising event! We took Raine's good friend, Zachary and we had fun together!

It's been so long since I bowled last. I wasn't sure how I would do in front of the kids but it turned out that I still got it! We played 3 games and I played WELL! We even won a hat for the 50/50 draw(I never win anything!)! What a day!



レインのチームがボーリングのファンドレイジングイベントをやり、学校の友達、ザックを誘って行ってきた。

長い間ボーリングなんてやっていなかったので(wiiのは得意だが!)どんなもんかと。でもやっぱり子供たちの前で恥はかきたくないな〜と思いながら始まった。全部で3ゲームしてどれも余裕100点は越えた!自分でも「私ボーリング上手かも!」とちょっと調子こいてしまった!しかも、普段くじ引きとか当たることが全くないのに、今回はへぼい帽子だったけど当たってしまった!なんていい日だったんだろう〜!

帰る時にザックにボーリングどうだった?って聞かれたら「レインのママは上手だった〜」と答えるんだよ、とね。(笑)


No comments: