Tuesday, May 11, 2010

Gr. 4 Art Show

Raine's school had an art show! Everyone has worked so hard since last September and they finally finished 2 pieces for the show! I was AMAZED how talented everyone was!!! It was funny that there were some kids in the uniform walking around and serving us some finger foods! They even had some sushi!!!

待ちに待った4年生の「アートショー」があり行ってきた!去年の9月からずっーーーーと描いてきた2つの絵。やっとこのアートショーで見せることができた。どの作品もとても小学4年生とは思えないでき(少なくとも私よりみんな上手い、涙!)!面白かったのが、チビッコ(学校の生徒)が制服をきて歩き回っては飲み物、食べ物をお父さんお母さんに「いかがですか?」って、ウエーターになっていたこと!そんなたいした物では、、、と思って近づくとなんとオリーブ、モッツァレラチーズ、生ハムプシュートがくしに刺さったのやお寿司!なんかリッチな気分でのアートショーとだった!







No comments: