Friday, May 30, 2008

Raine's TV Commercials!


"GM Opel Comemrcial in Niagara Falls"


Raine has been modeling ever since he was 3. He has done flyers, billboards and commercials. 

Daniel and I weren't sure first if we were going to like this industry but it's been over 5 years and I have to admit it's pretty cool to see our own son in TV commercials or flyers!

普段は人に言わないので、知ってる人が少ないと思うが、レインは3才の時からモデルさんをやっている。デパートの広告やビルボード、コマーシャルなど数多くやってきた(小さいながら大学の学費を自分で稼いでる親孝行モノ!エラいぞ!)。

最初はダニエルと二人で、モデル業界ってあまりいい話し聞かないし、crazyな親ばっかりという悪い印象だったからチョット不安だった。その日から今を思うとナント5年以上たっている!今のとこ、本人は楽しくやってるみたいだし、もう少し大きくなって、もうやめる!と言うまでは続けようかな〜と。



"ETFO Commercial"


Raine got to dress like a cool skater! He had so much fun and we had fun eating at the catering table!

この撮影でレインはかっこいいスケーターに変身!かなり楽しかったらしい!私とダニエルはケータリングの食べ物をパクパク!美味しかった〜!



"RONA Commercial"


The day before the shoot I got the schedule and map to this RONA store. We were so ready for it! I told Daniel that we would have to be there by 9 o'clock. 

We woke up early, packed everything and went to the car. Daniel started the engine and I looked at the schedule one last time. I COULD NOT believe what I saw!! It said 9PM!! SO funny but NOT to Daniel and Raine! They gave me the coldest stare! Good thing that I checked in the car before leaving!

撮影の1日前にスタイリストさんから、スケジュールと撮影場所までの地図をもらって、「遠くまで行くんだな〜...」と思いながらお家に帰った。

次の日9時からの撮影だと思って、我が家は早起き!準備バンタンでいざ出発!車のエンジンをスタート。私は地図とスケジュールの再確認...その時、「えっーーーーーーーー!!!!!!!!!!」と。なんと撮影時間が朝ではなくの9時になってる事に気づいた!私はこんな事もあるもんだ〜と思ってゲラゲラ大爆笑!ダニエルとレインを見ると、冷た〜い目つきで私の事をジ〜ッと見ていた。

でも、よく考えると車で1時間半の所だったから、出発する前に再確認してホントよかった。もしその場所に到着して、それで夜だったってわかったらどうなってたんだろう?多分、歩いて帰れと言われてたかも...

No comments: