Tuesday, August 5, 2014

Lunch at Tapas-Tapas

Had lunch with my buddy, Kaname! 

Kaname's conversation with Raine:

Kaname: "Raine, ask me anything about your mom. I'll tell you everything!"
Raine: "Was she a good teenager?"
Kaname: "She was drinking a lot!"
Raine: "...OK, but my mom has been telling me about drinking and partying in high school. She says that's all bad and if I do it she will be very upset..."

Thank you Kaname for being honest with my son! LOL!!

友達(要)とカナダへ帰る前の最後のランチをして来た!場所は私のリクエストで下北の大好きなタパスタパスでパスタ♡そこそこ英語が出来る要は(笑)レインと会話するのは良いけど気づいたら変なこと言ってた!(笑)

要:ママのこと何でも聞いて、どんな事でも教えてあげるから!
レイン:ママは良い子(ティーネージャー)だった?
要:その頃からお酒飲むのが好きだったね〜。
レイン:僕これから高校に行くんだけど、ママは僕にハウスパーティーとかお酒を飲むことは悪いことみたく言ってるけど、、、

要へ、本当のことをレインに言ってくれてありがとう!そのおかげで、私の言うことに説得力なくなった(笑)

No comments: