Saturday, May 26, 2012

Maya's Bat Mitzvah

Raine went to Maya's Bat Mitzvah party! He was SO looking forward to it! 

レインのお友達の"Bat Mitzvah"パーティーがあった。19:00-23:00で初めての夜のパーティーで、レインはかなり楽しみだけど親はドキドキ、苦笑。

put on a brand new shirt...
新しいシャツを着て

styled his hair and...he is ready to PARTY!!
髪の毛もセットし、準備OK!

Who is this bunny dude?? I heard he was dancing in front of everyone in the costume.

ぇえー、なんだコレ!このバニーちゃんはどこで手に入れたんだろうか?この格好でみんなの前で踊ったらしい...

T-shirt and Basketball Prize for Best Dancer!

レインがベストダンサーに2回も選ばれた?(笑)レインって私の息子のレイン??そんなスキルがあったとは知らなかったー(笑)プライズはTシャツとバスケットボール(*^ε^*)

Limbo

No comments: