Sunday, December 27, 2009

Avatar

We went to see "Avatar" in IMAX! The movie was supposed to start at 8 pm but we were told to be there by 7 pm to get seats. We got there just before 7 pm and people were already there lining up! How crazy!

When the door finally opened people started running and Raine and I started running too! It was 10 of us but we got very good seats for everyone!

The movie was AMAZING!!!!!!!!!! I knew it was going to be a good movie but I did not expect it to be that good! I'll definitely go back and watch it again! It's a must see movie!!!

みんなで映画に行って来た。「Avatar」はトロントでもチケットが売り切れるくらい大人気の映画!前売りチケットを買いに行った時、1時間くらい前には来て並んだ方がいいよ、と言われた。夕食後みんなで出かけ、映画館に7時まえには到着!と思ったら既にたくさんの人が並んでいるではないか!その後ろに私達は並び、いざドアが開くとその瞬間みんなすごい勢いで走る走る!それを見た私は「RAINE! RUN!!!」と叫び私と2人で他の人に負けずに走って中に入った。そのおかげか、私達10人一緒に座れ、真ん中の良い席をゲットすることが出来た!

2時間半くらいの長い映画だったが、一言でいうと

サイコー!!!

1時間並んだかいがあった!もう一度絶対見に行こっと!!!

No comments: