Wednesday, July 15, 2009

Emily Rose

"Very disturbing!!!"

I LOVE horror movies and I can say I've watched lots of them and nothing ever frightened me...until I saw this one. I shouldn't say it was scary, it was by far the most disturbing movie I've every seen. If you are a huge horror movie fan like me(or I should say if you are a weirdo like me!) you should check it out. It's based on a true story and that makes it even better.

ホラー映画大好き!そして今までに数々のホラーをみてきた私だが、そこまで怖〜いと思った映画が一つもなかった!と言うのがこの「Emily Rose」をみる前の私の意見。期待ゼロで何となく借りてみよう...と思い手を伸ばしただけだった。結果、実話をもとにしたらしく、かなり迫力のある映画だった(今までで一番とでも言ってもいいかも!)。主演女優の演技が半端なく上手で、映画をみていると彼女に起こった事がスゴく伝わってくる。ホラー映画又はサスペンス映画の大ファンな人にはかなりおすすめ!

No comments: